Hur skickar jag in ett klagomål eller en överklagan?

Vi på TRK strävar efter att alltid upprätthålla hög kvalitet och tillförlitlighet i våra tjänster. Om du av någon anledning inte är nöjd eller vill överklaga ett beslut som fattats av oss, är du välkommen att lämna in ett klagomål eller en överklagan.

 

Instruktioner

  1. Skicka in ditt ärende via e-post
    Mejla oss på erik@trkab.se med följande information:
    - En tydlig beskrivning av ärendet (vad det handlar om och vad som inträffat).
    - Eventuellt underlag som styrker ditt ärende (till exempel dokument, bilder eller annan relevant information).
    - Ditt namn och kontaktuppgifter så att vi kan återkoppla till dig.

  2. Anonymitet
    - Du kan välja att skicka in ditt klagomål anonymt. Observera att vi inte kan ge dig någon respons om du inte anger kontaktuppgifter.
     
  3. Handläggning
    Alla klagomål och överklaganden hanteras konfidentiellt. Vi följer en fastställd process för att säkerställa att ärenden behandlas opartiskt och skyndsamt. Vid behov tar vi kontakt med dig för att inhämta kompletterande information.

  4. Resultat och återkoppling
    Om du har lämnat kontaktuppgifter får du en bekräftelse på att vi har mottagit ditt ärende inom 5 arbetsdagar.
    Vi informerar dig löpande om status i handläggningen och återkommer med ett slutgiltigt svar när ärendet är avslutat.

  5. Frågor?
    Om du har några frågor eller är osäker på hur du ska gå vidare, är du välkommen att kontakta oss.
    Tack för att du hjälper oss att bli bättre!